Nasz fulfillment zapewnia pełny cykl obsługi zamówień, umożliwiając skuteczne i wygodne zarządzanie Twoim biznesem online. Oferujemy integrację z systemem BaseLinker poprzez API lub BaseLinker Connect, co pozwala na maksymalną automatyzację procesów i zapewnia pełną synchronizację.
Szybkie przekazywanie i aktualizacja statusów.
Aktualne stany magazynowe bez ręcznej kontroli.
Automatyczna aktualizacja kart produktów i cen.
Generowanie dokumentów do wysyłki.
API i BaseLinker Connect zapewniają pełną synchronizację zamówień, statusów, produktów, magazynu oraz TTN.
Wysoka szybkość dzięki automatyzacji wszystkich kluczowych procesów.
Wszystkie operacje realizowane są w jednym systemie, a brakujące funkcje zostały dodane do naszej platformy. Rozwiązania są odpowiednie dla firm o różnej skali i profilu działalności.
Skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób lub zostaw zgłoszenie na konsultację z naszym menedżerem.


Twoje sklepy internetowe są podłączane do BaseLinker, który zbiera wszystkie zamówienia w jeden system. Dzięki temu zamówienia mogą być bezbłędnie przekazywane do naszego systemu fulfillmentu poprzez automatyczną integrację API lub BaseLinker Connect.
Po otrzymaniu zamówienia realizujemy je zgodnie ze standardowymi procedurami: kompletujemy, pakujemy i przygotowujemy do wysyłki. Wszystkie procesy są automatycznie aktualizowane w BaseLinker.
BaseLinker synchronizuje się z naszym systemem, zapewniając automatyczną aktualizację stanów magazynowych w czasie rzeczywistym. Zawsze masz dostęp do aktualnych danych o zapasach.