Najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące usług Fulstor
Fulstor świadczy usługi dla podmiotów prawnych, które sprzedają towary online i potrzebują niezawodnego partnera do magazynowania oraz obsługi zamówień. Nie współpracujemy z osobami fizycznymi.
- Wymienić się danymi kontaktowymi
- Podpisać umowę
- Zarejestrować konto w BaseLinker
- Wysłać towar do naszego magazynu
- Poczekać na aktualizację stanów magazynowych
Skupiamy się na szybkości. Zamówienia otrzymane do godziny 15:00 mogą zostać przetworzone i wysłane tego samego dnia. Aktualne godziny przyjmowania zamówień dla przewoźników są dostępne tutaj.
Skupiamy się na firmach, które prowadzą lub planują prowadzić e-commerce z Polski za pośrednictwem Allegro, Empik, Ceneo, eMAG, a także stron na platformach takich jak WooCommerce, Shopify, OpenCart i inne. Możesz również tworzyć zamówienia ręcznie lub za pomocą API.
Posiadamy pełną integrację z BaseLinker. Możesz wykorzystać cały jego potencjał do efektywnego zarządzania zamówieniami, ich realizacji oraz synchronizacji z różnymi platformami.
Współpracujemy z następującymi firmami kurierskimi: InPost, DHL, DPD, UPS, Allegro One, Wysyłam z Allegro, Orlen Paczka, Poczta Polska, eMAG Kurier.
Tak, wszystkie etapy obsługi zamówień i zwrotów są nagrywane na wideo.
Możemy używać zarówno Twoich materiałów opakowaniowych, jak i naszych. Zamówienia są pakowane przy użyciu kopert kurierskich, kopert bąbelkowych oraz kartonowych pudełek.
Tak, jeśli komentarz dotyczy towaru, na przykład napisania czegoś na pudełku lub dodania informacji dla kuriera, weźmiemy to pod uwagę.